piątek, 3 maja 2013

Bohaterowie ☺

Jasmine Smith  || 19 lat 
" Żyj Tą Chwilą , bo reszta jest nie pewna "
 .Mieszka w Polsce .Jest blondynką , wszyscy uważają ją za pustą blondynkę choć wcale tak nie jest . Jej ulubionym kolorem jest niebieski . Lubi marchewki i kocha paski . Ma 2 najlepsze przyjaciółki . Marry i Alison . Są dla niej jak siostry . Znają się od dzieciństwa .Ma chłopaka Max 'a . Lubi się zabawić na imprezie . Jej rodzice są znani na całym świecie . Ma jedną  siostrę Belle .  Nie przepada za One Direction . Umie komuś nawrzucać jak jest wkurwiona.



Marry Jones || 19 lat 
'Miłość jest wtedy, gdy jesteś przy kimś i on sprawia, że jesteś szczęśliwy' 
 Mieszka w Polsce . Nieśmiała dziewczyna która boi się że coś lub ktoś może ją skrzywdzić . Ma przyrodniego brata Jimmy'ego Wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia . Słuchała tylko kilka razy One Direction . Nie ma chłopaka  i twierdzi że nie jest jej potrzebny do szczęścia . Jasmine  i Alison są najbliższymi osobami w jej sercu . Nie przepada za Max'sem  sądzi że zdradza Jass .  Gdy się denerwuje idzie zapalić papierosa.Rodzice znani na całym świecie


Alison Walker || 19 lat
" Marzenia są jak gwiazdy .Nigdy nie możesz ich dotknąć , ale one będą cę prowadzić do twojego przeznaczenia "
  Ma niezłą gadaną . Gdy ją ktoś zdenerwuję nie ręczy za siebie . Na ogół pyskata dziewczyna .  Zawsze stawia na swoim.  Jej najlepszymi przyjaciółkami są Alison i Jasmine . Dla nich jest w stanie zrobić wszystko . Nie ma chłopaka.Kocha imprezować . Choć z pozoru bez serca jest romantyczką .Rodzice znani na całym świecie .
Max Parker || 19 lat 
 Chłopak Jasmine . Nie lubi Marry , a Marry jego . Zawsze jej dokucza . Lubi flirtować z ładnymi dziewczynami . Nigdy nie był stały w uczuciach . Rodzice nie są tak znani jak rodzice Jasmine .  Nie lubi chodzić na imprezy woli zostać w domu i czytać książki .


Scott Parney || 19 lat 
 Jest Przyjacielem Jass z dawnych lat . Jasmine jest dla niego ja siostra . Lubi się z nią podroczyć . Nie ma dziewczyny bo Alison , Jasmine i Marry mu ją zastępują . Rodziców nie ma zbytnio sławnych lecz nie narzeka na brak pieniędzy . Kocha ryzyko .


Matt Brown  || 18 lat
 Kuzyn Alison ale również przyjaciel Jass i Marry . Mieszka w Irlandii ale przyjeżdża do dziewczyn do Polski .  Potajemnie podkochuje się w Marry ale wie że nie ma u niej szans .


Jimmy Evans || 20 lat
 Jest przyrodnim bratem Marry .  Nie przyznają się w ogóle do siebie . Mieszka też w Polsce lecz w innym domu niż Marry . Wychowuję się sam .
Harry Styles  || 18 lat
" Są rzeczy , których nie dowiesz się z książek . Są rzeczy , których nie dowiesz się znikąd. Jedynie śniąc możesz je znaleźć w innych ludziach "
 Mieszka w Londynie .  Jest w zespole One Direction . Kocha flirtować z kobietami i je uwodzić swoim uśmiechem , dołeczkami , lokami i hipnotyzującymi oczami . Sądzi że połowę życia mógłby przespać . Zawsze musi dostać to co chcę . Kocha bawić się uczuciami innych .  Rodzina i przyjaciele są dla niego najważniejsi . W swoim zachowaniu nie widzi nic złego 
Liam Payne  || 19 lat
"Każdy z nas opo­wiada bajkę włas­ne­go życia, której za­kończe­nie do­pisu­je się samo."
 Mieszka w Londynie . Śpiewa w zespole o nazwie One Direction . Wydaję się nudziarzem który tylko siedzi w bibliotece ale pozory mylą . Umie być wredny . Chciałby tylko w końcu aby ktoś go posłuchał  i zrobił to co mówi bo może stracić nie tylko najbliższych ale także własne życie .  Jest romantykiem ale bez przesady. Jest najdojrzalszy z zespołu . 

Niall Horan  || 19 lat 
"Jestem tylko człowiekiem i jak każdy popełniam błędy ale to nie znaczy że potem znów je robię i że znów przez nie cierpię " 
  Nie lubi gdy ktoś go okłamuję . Umie zaczarować wszystkich swoim śmiechem .  Śpiewa w zespole One Direction .  Lubi nieśmiałe dziewczyny .  Nie lubi gdy ktoś się wpycha przed niego .  Mieszka w Londynie . Nie ma dziewczyny i jest z tego dumny .  Musi farbować swoje włosy na blond ponieważ nie lubi swoich naturalnych . Jego zamiłowanie jest jedzenie , mógłby jeść wiecznie .
Zayn Malik  || 19 lat 
"Od małego byłem tym złym chłopcem , nie lubię być uważany za miłego , Wolę uchodzić za tego złego bo po części tak jest "
 Bad Boy z Bradford .  Mieszka w Londynie . Jest w Zespole One Direction . Jest nałogowym palaczem . Wydaję się bez serca ale tak nie jest , umie się wzruszyć .  Nie lubi ludzi kłamliwych . Ma problemy z dotarciem gdzieś na czas. Siedzi pół godziny przed lustrem żeby ułożyć swoje włosy . 

Louis Tomlinson || 20  lat
 " Nienawidzę gdy ktoś mówi mi jak mam się zachować ponieważ jestem w takim wieku . To że mam tyle lat to nie znaczy że mój mózg i reszta ciała wyrosła z dziecinnego stanu i przestała się cieszyć życiem tak jak należy . "
 Mieszka w Londynie .Najstarszy w Zespole a jest najbardziej dziecinny .  Wokalista w One Direction . Nie ma dziewczyny i sądzi że nie potrzebuję jej .  Dla niego życie bez pasków i bez marchewek oraz wygłupów to nie jest to samo .  Jego najlepszym przyjacielem jest Harry mu może wszystko powiedzieć .  Kocha to co robi . Uważa że nigdy nie chcę dorosnąć . ================================================================
 A więc Siema ! :3 Są to bohaterowie może dziś lub jutro będzie prolog mam nadzieję że wam się spodoba ten blog jest to mój drugi xd Myślę że kilka osób będzie ten blog czytało ! :DD 

8 komentarzy:

  1. Czy ty sobie z nas żartujesz? SERIO? Jesteś aż tak za przeproszeniem tępa, że skopiowałaś DOKŁADNIE słowo w słowo nasze cytaty i nawet nie trudziłaś się, by zmienić gify postaci czy imiona? Zerżnęłaś dosłownie wszystko, szkoda słów, gratuluję oryginalności i życzę powodzenia w przyszłym prowadzeniu bloga. Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu ... Przepraszam was bardzo ... Po prostu bardzo mnie zaintrygowałyście .. Mogę wszystko zmienić jeśli wam aż tak to przeszkadza .. Przepraszam cię ale Alison i Marry miałam w moim poprzednim blogu i tak zostawiłam jak miałam okej ? Przecież chyba mogę mieć tych samych bohaterów czy to też jest już zabronione ? Jeśli chcesz mogę zmienić . Mogłaś mi normalnie napisać że coś ci się nie podoba ! :) Więc jak mówiłam powiedz a zmienię jeśli ci to bardzo przeszkadza . I przepraszam że aż tak cię zdenerwowałam tym że po prostu mnie zainspirowałyście .

      Usuń
    2. inspirowałaś? inspirowaniem nazywasz SKOPIOWANIE całych cytatów, nad którymi my siedziałyśmy kilka godzin wymyślając je? za "inspirowanie" uważasz ściągnięcie tych samych gifów, jakie my mieliśmy w bohaterach? Chyba nie rozróżniasz kopiowania od inspirowania, kochanie. To co tu masz to czyste kopiarstwo, tak, byłybyśmy bardziej szczęśliwe jeślibyś to zmieniła i zaczęła się nami "inspirować" a nie nas kopiować. Przepraszam, że tak ostro, jednak naprawdę nie widzisz różnicy między jednym a drugim. Bo to co tu masz to nie jest inspiracja. Gdybyś się inspirowała to miałabyś np. to samo imię, lub podobne charaktery bohaterów, a nie SKOPIOWANE słowo w słowo nasze własne teksty i IDENTYCZNE gify bohaterów, tyle z naszej strony, na przyszłość zapoznaj się ze znaczeniem słowa "inspiracja". x

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi . Dobrze wszystko zmienię no rozchodzi mi się że zmienię gify , cytaty . Bohaterów zostawię i ich charakter jeśli mi pozwolicie. Ale mam do was jedną prośbę ponieważ wymyśliłyście cudowne cytaty i chciałam się zapytać czy nie mogłybyście pomóc mi w wymyśleniu takich cytatów. Ale też mam pytanie czy gify od Marry i Alison mogę zostawić ponieważ są to gify które najbardziej mi się podobają . Pozwolicie że zmienię Gify od chłopców i te cytaty które są wasze. Postaram się to zmienić w kilka dni najbliższych ponieważ ostatnio nie mam na nic ochoty i jestem wymęczona . xx

      Usuń
    4. nie będziemy wymyślać ci cytatów, bo najpierw bezczelnie nam je ukradłaś. gdybyś wcześniej o to poprosiła to pewnie byśmy ci pomogły, a tak to musisz głowić się sama. powodzenia życzę!

      Usuń
    5. było by miło gdybyś je już zmieniła, bo trochę przesadzasz -.-

      Usuń
    6. Sorry... Nie wchodziłam tu kilka dni . Za jakieś 20 minut powinno być gotowe . Jak nie 20 to 30 .

      Usuń
  2. Ja naprawde nazywa się Matt Brown i Jimmy Evans?

    OdpowiedzUsuń