czwartek, 2 maja 2013

Witajcie ! :3

Cześć ! :) Jest To mój drugi blok ponieważ pierwszy mi się usunął . ;/ No nic :) Więc mam nadzieję że spodoba wam się ten blog ... Będę tu pisała Imaginy o One Direction !  :D No na pewno jesteście  ciekawi kim jestem a więc trochę faktów o mnie
1. Mam na imię Milena
2. W tą sobotę będę miała już 13 lat xd
3.  Moim ulubionym kolorem jest czarny
4. Ulubiona liczba to 69
5. Jestem Directioner <3
6. Moim ulubieńcem jest Lou choć wszystkich kocham to do niego czuję większą "mięte" xD
7. Mam jednego psa , owczarka niemieckiego który zwie się Bobi :3
8. Mieszkam W Żelistrzewie w Polsce XD
9. Moja Naj Jest  Amela :3 <3
10. Nie jestem normalna xd
11. Mam głupie pomysły :D
12. Kocham się śmiać :33
13. Jestę Zboczuchę :3 xdd
14. Do każdego gołębia krzyczę KEVIN ! :D
15.Jestem optymistką :33
16. Lepsze kontakty mam z chłopakami xD
17. Nienawidzę matematyki ;c xd
18. Jestem uparta i jestem cholerykiem :D xd
19. Wole trampki od szpilek :3
20. Ni mam chłopaka mam tylko 5 mężów którzy nie wiedzą o moim istnieniu ^^ :D
Nie wiem co jeszcze wam powiedzieć o sobie xD
Chyba nic ... Mam nadzieję że blog wam się spodoba :3 

2 komentarze: