wtorek, 7 maja 2013

Prolog " Sometimes the best is close to us. "

TLE
- Proszę cię ! Przestań !
- Nie ! To jest moje życie !
-  Proszę cię ... Wysłuchaj mnie !
- Nie ! Teraz ty mnie wysłuchaj !
- To nie twoja liga ! Nie zadawaj się nawet z nim !
-  Hahaha... Ty możesz a ja nie mogę się z nim zadawać ?! Proszę  cię !
- Nie rozumiesz że on nie jest odpowiedni dla ciebie !? Zrozum że robię to dla twojego dobra ! On nie jest z twojej ligi ! Nie zadawaj się z tym typem rozumiesz ?!
- Wiesz co ?! Ja sama wiem co jest dla mnie dobry ! On jest !  Ja go kocham ! Jass ... On ... ja ... ja go kocham czy ty tego nie możesz zrozumieć !
- Bella ! On ... nie zadawaj się z nim ! On nie jest święty ! To nie dla ciebie ! Zrozum to w końcu !
- Wiesz co !? Ty się z   Scottem możesz zadawać ?! a ja Kurwa nie mogę ?! JA GO KOCHAM !
- Ale on cię nie ! Dla niego nic nie znaczysz ! Jesteś nic nie wartym śmieciem w jego oczach ! Rozumiesz ?! Pytałam się go o ciebie ! Proszę to właśnie o tobie myśli !
- Kłamiesz ! Chcesz tylko abym z nim nie była !
  Bella Trzasnęła drzwiami i wyszła ... Kocham ją ale czasami na prawdę przesadza ! On ma 19 lat a ona 16 ... To nie jej towarzystwo .. Tak szczerze to co jej powiedziałam to nie była prawda .. On tak o niej nie myśli .. Nie wiem co o niej myśli bo się nigdy nie pytałam ale może mógłby z nią być ... No w sumie czemu nie ? Przecież nie należy do najbrzydszych osób ..  Dla mnie ma piękne niebieskie oczy ... Po mamie ... Ona w ogóle przypomina mamę ... Długie ciemne blond włosy , niebieskie oczy , jasna karnacja .. Wygadana jest ... Zawsze stawia na swoim .. Nie ma opcji aby odpuściła . Wygadana była i jest ...Szeroka dolna warga lecz górna jest już węższa , długie i ciemne brwi ... Cała mama ... Nie ma chyba nic po tacie .. Co ja gadam ! Ona nie ma nic po nim .
Charakter też ma nie najgorszy ale .... ale i tak nie chcę by byli ze sobą ... Jego towarzystwo nie jest dla niej odpowiednie ... Ona ma swoje przyjaciółki i swój świat niech tak zostanie . Dla mnie on jest idealny , oczywiście rozchodzi się o towarzystwo . Jest tak samo głupi jak ja , ma poczucie humoru jak ja ... Jest cały taki jak ja ... Wydawać by się mogło że to taki mój klon ...
 Mam nadzieję że Bell's się w nim odkocha  , nie wiem czemu nie chcę aby byli ze sobą .. Po prostu nie chcę ! ... Zastanawia mnie jedno ... Jeśli teraz nie możemy się dogadać to co będzie jak pójdę na studia .. wyprowadzę się , założę rodzinę .. Wtedy będziemy za sobą tęsknić pewnie tak jak zawsze to rodzice nam mówili ..
- Obiad !
- Idę !
 Ohh... Teraz jej się obiad za chciało gotować ? Poważnie to jest już 17 z czymś a ona obiad gotuję ....  No trudno ... Ale muszę się przebrać przecież w piżamie nie pójdę .. Tak , jestem w piżamie ponieważ cały dzień przesiedziałem gadając z Ali i Marry .
  Podeszłam do szafy i wyjęłam jakieś dresy . Szybkim tempem zbiegłam na dół . O dziwo tato był w domu a nie w pracy ...  Zasiadłam do stołu .
- Smacznego - Powiedziała mama .
- Dziękuje i nawzajem - Powiedziałam i się uśmiechnęła . Zaczęłam się delektować pysznym jedzeniem , a dokładniej pysznymi naleśnikami
 Pyszny obiad .... Widać że mamie się nie chciało już nic robić .
- Dziękuje. .. - Powiedziałam po czym odeszłam od stołu . Wbiegłam do pokoju . Chwyciłam laptop i walnęłam się na łóżko .
Zalogowałam się natychmiast na Skype . Dostępna była Ali , Scott i Matt . Od razu do nich zadzwoniłam .
Scott- What Upp !!
Jass- Siema Scott ! :D
Scott- Ej ! Jass debilu skąd wiedziałaś że to ja ?
Scott-Przecież miałem wyłączoną kamerkę !
Jass- I tylko ty miałeś więc chyba widziałam że Ali i Matt nie ruszają buzią . xd
Scott- Wiedziałem !
Jass- Wmawiaj se !  A tak po za tym to siema wam !
Matt- Cześć Jass .. :D
Alison - No Heja Beeejbe ! :3
Jass - Co robicie ?
Wszyscy - Nuuudzimy się jak cholera !
Jass - No to żółw ! Ty słuchajcie !
Matt - No co ?
Jass - Kłóciłam się dziś z Bellą ..
Scott - Nie pierwszy raz
Jass - O ciebie !
Ali - Hahahahhaha ... Weź ! O niego ? O tego pedała ?! Hahah ... Przez ciebie sok wyplułam !
Scott - Ranisz !
Wszyscy - Hahahahahahahah
Jass - Scott... Bo ... Bella się w tobie zakochała ...
Matt - Jak to ?
Alis - No właśnie ?
Jass - Powiedziałam jej że nie ma się z tobą zadawać bo ty to nie jej liga że jesteś nie odpowiednim typem i w ogóle i w ogóle potem jej powiedziałam że pytałam się ciebie co do niej czujesz i że ty powiedziałeś że ona jest nic nie wartym śmieciem w twoich oczach ....
Scott - Ale tak nie jest ! Ja ją lubię jest spoko ...
Jass- Wiem , wiem ale co miałam jej powiedzieć ? Tak Bella Scott cię lubi więc masz u niego szansę ? No proszę was .... Nie chcę abyście byli ze sobą !
Ali - No ale czemu byś nie chciała ?
Jass - Nie wiem ... Nie mogę wyobrazić sobie jak mój najlepszy przyjaciel  który jest dla mnie jak brat jest z moją siostrą ... Ona ma swój własny świat i niech tak dalej zostanie !
Matt- Ojjj... Jakie to słodkie jak się o nią tak troszczysz ! :D
Scott- Matt debilu Marry jest goła w łazience !
Matt - Ta jasne ... ciekawe skąd to wiesz ?
Scott - Bo może jestem u niej ?
Matt - No to na co czekasz ?! Bierzesz laptopa i do łazienki z nim idziesz !
Ali - ZBOCZEŃCE ! :D
Jass - Parówki nie do ruchane i tyle XD
Ali - Hahahahahah
Scott i Matt - Ej ! Ranicie !
Jass - I dobrze !
Alis - Matt powiem to wszystko cioci ! I jeszcze Marry że się w niej kochasz i że chciałeś ją podglądać !
Scott - Stary ale ci kuzyneczka dowaliła ! :D
Jass - No racja Matt  , To ci pocisnęła ! :D
Matt - Nie bawię się tak z wami ! Mam na was Focha Forever !
Scott - Ojejuniu ....
Jass - Nasz biedny Matti ...
Jass i Scott - SIĘ FOCHNĄŁ !
Ali - Hahahahahaha
Matt- Nara wam !
Scott - Też cię kocham pysiaczku !
 Matt był tak wkurwiony aż się rozłączył , Scott od razu zaczął się lać z niego . Nie no jak ja lubię mieć z nimi rozmowy na skype . Zawsze wtedy były ciekawsze ..
- Jasmine ! Zejdź na dół do mnie !
- Idę ! Ej Ludzie ! Czekajcie matka mnie woła !
Scott - Oh... Dzidziusia trzeba nakarmić lub przewinąć ? xd
Jass - Zamknij ten ryj albo powiem kto ci obciągał !
Alis - Hahahah że co ?! Gadaj !
Scott -Dobra dobra siedzę cicho !
 Haha o bosz ... jak to na niego od razu działa .
 Zbiegłam na dół do mamy .
- No co chciałaś ?
- Ubierz się jedziemy na zakupy
- Muszę ?
- Owszem musisz !
Odeszłam mówiąc pod nosem " Ja pierdole "
 Weszłam do pokoju .
- Ej Ludzie ja spadam bo na zakupy muszę jechać ... Masakra
Scott - Proszę kup sobie bieliznę w koronkę specjalnie dla mnie na następną noc ! :D
Jass - Na następną noc będę cała goła wiesz ? -,-"
Scott - Cholera ... Podnieciłaś mnie teraz !
Alison - Weź już lepiej idź bo on zaraz dojdzie ! :D
- Ok , ok spadam ! Buziaki ! :D
Ali i Scott - Baju Baju ! :D
 Rozłączyłam  się po czym laptopa odłożyłam na biurko . Podeszłam do szafy i wyjęłam coś  .
- Jasmine ! Pośpiesz się !
- Jezu.... Już idę !
Zbiegłam szybko na dół , Mama już czekała przy drzwiach .
- Gotowa ?
- Tak a nie widać ?
 Rodzicielka przewróciła oczami i wyszła . Ja zrobiłam tak samo .
 Wsiadłam do samochodu . Droga do galerii zajęła nam z 20 minut ? Ja przez cały czas słuchałam piosenek .
 Chodziłam po sklepach  bez żadnego celu , gdy przechodziłam obok sklepu z ciuchami  zobaczyłam plakat z wiadomością o wymianie międzynarodowej . 5 uczniów z Polski ma wyjechać do Londynu na studia  do Royal Academy of Arts na 2 tygodnie po czym z całej piątki wybiorą 3 która zostaję i będzie uczęszczała już na zawsze na te studia . Od razu pomyślałam o mnie , Ali , Marry , Scott ' cie i o nikim więcej .. Max ma już wybrane studia , Matt mieszka w Londynie a  Jimmy raczej nie będzie chętny ..
 Podeszłam do mamy i powiedziałam jej o moim pomyśle . Powiedziała że to mój  wybór . Ja tylko powiedziałam dziękuje  i to że już pójdę do domu .  Zamówiłam taksówkę ponieważ droga piesza zajęła  by mi z całą godzinę może nie więcej .  Gdy wróciłam do domu była może 19 - 20 ? Nie wiem dokładnie ... Pobiegłam do łazienki .  Załatwiłam to co musiałam i usiadłam przy biurku włączając laptopa . Na skype była Alison , Marry i Scott  , od razu zadzwoniłam do nich .
Jass - Ej Ludzie ! Nie zgadniecie co widziałam ! Po prostu szok !
Marry - Zobaczyłaś Scott 'a nago pod prysznicem !? :D
Jass - Co ?! O fuuuj ... Nie ! Nawet nie chcę .. O bleee ....
Scott - Ej ! Moje ciało jest piękne ! Zobaczysz będziesz chciała je podziwiać ! :D
Ali - Nie rozmarz się nam tu kochasiu !
Scott - Bo się fochnę jak Matt ! :D
Dziewczyny - Hahahahahaha
Jass - Nie no ale słuchajcie ! Byłam z mamą w tym centrum handlowym no i zobaczyłam plakat z ogłoszeniem o wymianie międzynarodowej  uczniów i oni biorą 5 z Polski którzy jadą do Londynu a tamta piątka tu do Polski ale oczywiście my nie jedziemy do ich domów i w ogóle mamy sobie coś znaleźć tak jak oni w Polsce i my tam będziemy przez 2 tygodnie studiować w Royal Academy of Arts ! I wpadłam na pomysł że będziecie chcieli ze mną tam pojechać ! :3 I co ?
Ali - O kurwa..... JADĘ Z TOBĄ !
Marry - Wiesz ... Nie no .... Też jadę !
Jass - A ty Scott ? Bo wiecie ja myślałam o mnie , Ali , Marry i o tobie Scott ...
Scott- No laski ! Pakować się ! Wasz bóg seksu nadjeżdża ! :D
Ali - Chciałbyś ! :D
Scott- Zaliczyć ciebie ? Zawsze bejbe ! :D
Ali - Nadzieja matką głupich .... a no tak ! Zapomniałam ty jesteś głupi ! xD
Marry - Ej ogar ! :D Jass ale zostało jeszcze jedno miejsce wtedy no nie ?
Jass - No tak .. a co ?
Marry - No to kto jeszcze z naszej paczki pojedzie ? Max ? Matt ? Jimmy ?
Scott - Ciołku ! Matt mieszka w Irlandii a Jimmy ma co innego do roboty a Max ...
Jass - A Max już wybrał sobie studia więc tamto miejsce będzie dla kogoś innego ...
Marry - Ohh.. Okay ... Kumam :D
 Resztę czasu spędziliśmy się na wydurnianiu , gadaniu na temat różnych rzeczy czyli o niczym sensownym .  Gdy skończyliśmy rozmawiać była 21 a przecież ja jutro mam na 9 do szkoły ... Poszłam do toalety wcześniej biorąc ze sobą moją piżamkę  . Wzięłam gorącą kąpiel , umyłam zęby oraz ubrałam piżamkę .
 Od razu po wyjściu z łazienki wskoczyłam pod ciepłą kołdrę po czym od razu zasnęłam ....
---------------------------------------------------------------------------------------------
 Heja ! :D Mam nadzieję że się wam podoba ... Dawno nie pisałam i możliwe że  jest chujowe ale takie zawsze były moje imaginy ... ;<
 Prolog miał być wczoraj no ale niestety pojawił się dziś ! Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe ! :))
 Myślę że 2komentarze = 1 rozdział ! :)
 Tak nie będzie cały czas ! To tylko tak na rozgrzewkę bo chcę zobaczyć czy ktoś bd to czytał :3
 See Ya Later ! <333 Lof Ju Al ! <3

4 komentarze:

  1. A o mnie zapomnialas! Focham sie! A po za tym to... To jest swietne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę weny, Milena! Czekam na dalszy przebieg zdarzeń :* Dzisiaj wieczorem wstawisz 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty sobie z nas żartujesz? SERIO? Jesteś aż tak za przeproszeniem tępa, że skopiowałaś DOKŁADNIE słowo w słowo nasze cytaty i nawet nie trudziłaś się, by zmienić gify postaci czy imiona? Zerżnęłaś dosłownie wszystko, szkoda słów, gratuluję oryginalności i życzę powodzenia w przyszłym prowadzeniu bloga. Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu ... Przepraszam was bardzo ... Po prostu bardzo mnie zaintrygowałyście .. Mogę wszystko zmienić jeśli wam aż tak to przeszkadza .. Przepraszam cię ale Alison i Marry miałam w moim poprzednim blogu i tak zostawiłam jak miałam okej ? Przecież chyba mogę mieć tych samych bohaterów czy to też jest już zabronione ? Jeśli chcesz mogę zmienić . Mogłaś mi normalnie napisać że coś ci się nie podoba ! :) Więc jak mówiłam powiedz a zmienię jeśli ci to bardzo przeszkadza . I przepraszam że aż tak cię zdenerwowałam tym że po prostu mnie zainspirowałyście .

      Usuń